Plusz kromoszóma meg egyebek

Plusz kromoszóma meg egyebek

Mi is az a fontos...

2016. október 12. - Lady Jessica

Amikor....
amikor végre megértettem, hogy mit mutogat minden egyes nap Kőbánya-alsónál a gyerekem....az úgy megy, hogy amikor suli után hozom haza, akkor átmegyünk a vasút alatt és olyankor megérinti a vállam a figyelmemért és nagyon mutat balra, meg mondja a magáét, amit nem értek. És különleges világnap van, mert kiderült mi is az a fontos. Hát az az áruház, ahol vettünk már focimezt, és ez fontos momentum az életében, ergo megjegyezte a forrást.
Mivel volt arra dolgunk megálltam, elintéztük amit akartam, aztán nem akart az autóhoz menni és simán elvezetett a boltig. Kiolvastuk egyenként az összes mezt.....az elején szóltam neki, hogy nem veszünk ilyet. Nem könnyen, de belenyugodott. Azután, hogy a férfi részleg pólóit is átszálazta....
...irány a földszint........sok ruháról megbeszéltük, hogy az női és neki nem kell olyan.......aztán villant a szeme és irány a fehérnemű. Halkan megjegyzem, hogy szinte az összes eladóval kokettált...
....olcsón megúsztam: konkrétan egy darab alsónadrágot választott, nem volt rövid válogatás, a csajok tök jó fejek voltak, mutogatták neki a gatyókat, jókat vigyorogtunk közben. Közben csak ámultam, napok óta megy a mutogatás, célja volt, csak nem értettem....a célját hellyel-közzel, de elérte.

A bejegyzés trackback címe:

https://direktor2004.blog.hu/api/trackback/id/tr1211800679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása