Plusz kromoszóma meg egyebek

Plusz kromoszóma meg egyebek

Mi az a hintőpor?

2016. október 12. - Lady Jessica

Amikor....
amikor a gyerekemnek lövése sincs, h mi az a hintőpor.....Szóval az úgy kezdődött, h látta a készülődést, h apa el fog menni, mert csomagol. Ezt össze tudta kötni az eddigi elindulásokkal. Felvette a cipőjét, mert látta, h átöltözöm, tehát biztos én is megyek. Aztán anya nem veszi még fel a cipőt, hanem bemegy a szobába, akkor az a logikus lépés, h behozza. A szandálom, mert azt mutattam. Erre mondtam, h ahhoz kell a hintőpor. Lövése sincs szerintem, h mi az a hintőpor, de mutattam a kezemmel, mintha szórnám és azt már láthatta, tehát behozta. Fejlődik, néha lassabban, néha látványosabban, de folyamatosan és ez a lényeg.

A bejegyzés trackback címe:

https://direktor2004.blog.hu/api/trackback/id/tr7411800667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása